Friday, January 28, 2011

Arghhhhhh!

tahu tak?
tadi pepagi masa driving atas mex, kepala hotak aku pun jadi max. banyak mende nak aku luahkan, rasa tak sabar nak update blog.bernafsu giler!
sekali tiba kat ofis aku kena buat maklumbalas atas beberapa isu yang orang lain masuk discussion yang aku tak tahu menahu hujung pangkal tanpa background information, nak pakai terjah jer. gila! aku memang marah gila! instruction diberi - sila uruskan!
tahu tak?
i take pride in my job. i don't produce half-past-six result. aku benci orang yang tak reti nak terima instruction dan mereka yang tak pandai nak memberi arahan yang jelas. i hate to have to do the thinking for them. then diaorang beri komen itu-ini tak betoi. sendiri pikir la! siot!  i hate people yang ada 3S (syok sendiri syndrom)
tahu tak?
ko tu orang bawahan, orang suruhan, tetiap bulan dapat gaji, banyak songeh plak! dah! pegi buat kerja yang diarahkan!
tahu tak?
tahu tak?
baiklah! saya pergi sekarang. (mata melihat lantai)
saya menurut perintah!

lain hari update la! potong stim btoi! terus mati itu nafsu.

2 comments:

  1. salam...
    maaf sibuk skrg ni.
    ada htr mail kat fakulti?
    saya tak terima apa2 pun...

    ReplyDelete
  2. sabar bro..

    orang bawahan tu lah yang selalu bantu kita..sabar ok..

    happy weekend!!

    ReplyDelete